.längtan.

Jag längtar hem. Jag är så nyfiken på lilla A. Hon är bedårande söt på alla de kort pappa skickar, men jag längtar ändå efter att få träffa henne. Det är få förunnat att få syskon vid 24 års ålder, men det är underbart!

Långhelg nu. Jag har jobbat lite med min examination, men inser att jag får inte göra för mycket på den innan praktiken är över....Så jag inte måste ändra allt för att jag skrivit den för tidigt. Jag har kännt mig superstressad, men idag har jag skrivit två sidor av 5 så jag måste hålla tillbaka mig själv en aning.

Har nyss varit och handlat, ska snart laga mat. Får bli lax idag. Det var länge sedan jag gjorde lax....

Har för övrigt dragit på mig dagisbakterier då jag vaknade med halsont och snuva. Förbannat. Har ju nyss blivit bättre...  Men men.... det är väll så det är....

Kommentarer
Postat av: emily

går det bra för dig? har du genomfört en aktivitet? min förskola är kaos, så jag har inte kunnat göra något av de jag ska. suck!

2007-05-18 @ 00:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback