.ögoninflammation.

Så jävla typiskt!
Jag har så klart åkt pöå en ögoninflammation.
Det som gör mig mest irriterad är att jag har sett flera barn på min praktikplats som har varit geggiga i ögonen. Personalen har sett det men inte sagt eller gjort något åt saken. Så jag blev naturligtvis smittad! Imorse märkte jag att jag hade lite gult gojs i ögat. Det har fortsatt att komma sånt hela dan. Jag är lite röd i ögonen å det kliar som fan. 
Det jävligaste av allt är att jag bokat en tid hos min optiker på onsdag för att prova ut linser. Det känns ju som om det är kört nu. Det lär ju skjutas på framtiden, och det var inte jättelätt att få en tid. *suckar ljudligt*

Var hos min kära kusin M i Rimbo igår.
Lite hemmafest. Det var trevligt, men jag var rejält trött efter en lång vecka på "dagis".
Åkte hem därifrån idag. Det tog mig en timme och 45 minnuter. *suckar igen*

När jag väl kom hem åkte vi med T til Värmdö och hjälpte honom att masta sin segelbåt.
Vädret har ju varit underbart idag!

Nu måste jag vila mina ögon lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback