.skruttcykel.

Jag är arg. Jag är sur.
Jag vill ha en ny cykel.
Jag vill ha en ny cykel med ett vettigt lås.

I sommras blev min cykel stulen. Det var skit!
Idag vill jag ta fram min gamla skrotcykel. Då har låset rostat fast. Fast det kanske är lika bra? Den hade säkert blivit min död ändå... den gamla pärlan.... med dåliga bromsar....

Men vi har en till cykel, en likadan som den som blev stulen. Men till den är nyklarna som bortblåst och inte en pump i värden funkar....tydligen.

Jag är bara en aning sur.
Om nån känner för att skänka mig en ny och fin cykel ska jag ta emot den med glädje. Jag ska kyssa den!

Kommentarer
Postat av: emily

jag vill också ha en cykel! alla studenter borde få varsn cykel. tänk va bra=)

2007-05-21 @ 21:57:24
Postat av: E

Jag med!!

2007-05-22 @ 14:57:20
Postat av: Karin (Ludvika)

Hämtar du min cyckel i Smedjebacken så får du den.. Kram

2007-05-22 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback