.vindsloppis.

Jag skulle kunna ha en vindsloppis faktiskt. Jag och N har precis varit uppe och rensat lite. Mycket är ju billigt skit, men kanske bra för den som ska flytta hemifrån eller så. Jag kommer själv ihåg hur jobbigt och tufft det var att få ihop till ett hem. Jobbigast var att hitta en massa gamla grattulationskort, vykort mm. Sparade sen min födelse fram till kanske 15 års ålder... Det var lite jobbigt att lägga det i slänga högen, men jag kände att det var nödvändigt. Jag tittar aldrig på dem, och när vi tids nog flyttar kommer vi inte att ha plats för dem. Så är det bara.
Nu börjar solen titta fram, och det känns härligt. Men det var kallt ute.....
Jag borde gå bort till R snart med saker som blev kvarglömda efter vårfesten i lördags...
Jag ska bara ta mig i kragen och orka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback