.jobb.

Jag blev förfrågad att jobba idag. Jag tackade ja. Jag hade tänkt läsa hela dagen idag, men någon av mina grannar har fått för sig att renovera idag igen så jag har ändå svårt att koncentrera mig... Jag har suttit en stund nu på morgen och kan läsa på tåget och på rasten sen...

Just nu väntar jag på den besiktningsman som ska komma och se över våra fönster sedan renoveringen av fasaden förra året. Fick en lapp om att de skulle komma kl 10 men än har de inte kommit och klockan är nu 10.40. De får minsan ta och pallra sig hit i tid så jag hinner till jobbet klockan 13.

Tog en lång och skön morgonpromenad idag. Det var riktigt skönt trots allt regn!
Hm... jag måste nog försöka äta nånting också om jag ska klara mig på jobbet sen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback