.men åh.

Nu har N äntligen kommit hem från sin kurs! Skönt att han är hemma igen. Jag har saknat honom så...

Idag har jag jobbat några timmar, fast inte i den butiken som jag arbetat på förut. Det här var en butik under ombyggnad. Otroligt rörigt, men det gick det med....

Backade in i grannens bil idag också när jag skulle sticka till affären och handla. SÅ jävla typiskt!
Tack och lov hittade vi inga skador på varken hans bil eller vår bil.... men man blir ju förbannad på sig själv. Men gjort är gjort, och jag får vara glad att det inte var någon fara.

Känner mig trött och sliten. Har sovit dåligt nu när N har varit borta. Är ledig i helgen så jag hoppas jag får nån rätsida på det... Eller ledig och ledig, jag måste nog läsa lite kurslitteratur, men jag tror jag ligger rätt bra till med den...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback