.rassel.

Under ca en veckas tid har det rasslat till rejält på jobbfronten. Jag har fått flera samtal där man undrar om jag vill komma på intervju eller i de fall jag redan varit på intervju om jag fortfarande är intresserad. Men se, det är jag inte för nu har jag hittat ett jobb som känns jättebra! Det känns så skönt!

Har varit på en lång dag i skolan idag. Men det har ändå varit en givande dag.
Idag har jag haft något så märkligt som mattedrama, men det var kul.

Min vattenflaska har då läckt i min ryggsäck under hemvägen, så alla mina böcker är blöta i nerkant... så jobbigt!
De ligger på tork på elementet nu. Irriterande som fan.

Kommer inte på nått mer att printa ner här i bloggen förutom att min shift-tangent fortfarande är lite muppig. Igår lossnade den igen och det är ett rent helvete att få tillbaka den...

Kommentarer
Postat av: mary

bittert med vatten flaskan. men hur varvdet nu att man skulle tänka positivt gums! kram

2007-11-08 @ 18:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback