.snö.

När jag vaknade imorse och tittade ut genom fönstret så såg jag det. Snön!
Nog för att jag gillar snö, men inte redan. Det får gärna vara vitt vid jul (för om jag inte minns fel så har de senaste tre julaftnarna varit gröna), men inte nu. När det kommer snö så här tidigt så blir det ju bara blött och slaskigt iallafall.

Få se vad som händer idag. Kanske man ska laga någon trevlig middag ikväll...
Ska iallafall ta mig till kyrkogården och tända ett ljus för min farfar. Det brukar jag alltid göra. Det är alltid så fint på kyrkogården på alla helgons afton. Det lyser överallt. Jag vet inte vilken kyrkogård vi ska gå till, det vore kul att gå till skogskyrkogården för att den är så stor, men det är ju en bit bort och att hitta parkering kan man nog glömma. Vi får se var det blir nånstans...

Kommentarer
Postat av: Kicki Levin

Jag tror ni haft mer snö än oss här uppe i dalarna, för här har de inte varit riktigt vitt på backen än..Vad skönt att N kommit hem så du får sova ut ordentligt.Ja vilken otur att du körde på bilen men de var ju tur i oturen att de inte blev något på bilarna.De är nog för att du är trött de hände
Sköt om dig kram kram Kicki från skogen

2007-11-04 @ 13:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback