.stressad i själen.

Jag känner mig och mår som rubriken lyder. Stressad i själen. Jag behöver jullov nu och framförallt så behöver jag ett ledigt jullov! Det kan jag ju dock glömma, men jag kan önska.
Tror att jag äntligen är klar med portfolion... fast egentligen har den nog varit klar i ett par veckor. Har kanske lyckats trycka dit fem extra meningar de senaste 14 dagarna. Nu ska jag bara kolla att jag har alla referenser som behövs, men det tror jag så ska jag maila över det till gubben så han kan skriva ut det imorgon åt mig.
Jag har önskat mig en skrivare i julklapp. Jag har önskat mig mycket i julklapp, men har inte så många som köper julklappar till mig så vi får väll se vad tomten kommer med...
image17

Idag har jag jobbat. Tycker fortfarande att det är roligt, men chefen berättade idag att hon sagt upp sig och slutar i januari. Det var tråkigt att höra, då jag gillar henne skarpt...

Fixade en julklapp till farmor också, eftersom jag vet att det inte är nån risk att hon läser här så kan jag avslöja att hon kommer få en liten julklapp bara, mest som en symbol... men hon kommer få............*trumvirvel*...... en ny fin julig kökshanduk! Jag önskar att jag hade mer pengar att lägga på julklappar, men tyvärr prioriteras de flesta bort på grund av att jag är en fattig student.

Nu ska jag kolla referenserna till arbetet och sen ska jag gå och sussa.... Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback