*suckar*

Väntade igår två timmar på den där besiktningsmannen som skulle komma och kolla på mina fönster efter fasadrenoveringen. Han kom aldrig! Här har man suttit hemma i två timmar och väntat och väntat. Jag har andra saker jag behöver göra också. Jobba och plugga. Jag lade en lapp i styrelsens brevlåda, men förväntar mig ingen respons. De är inte direkt kända för det...  Fick veta att det ändå pågick en besiktning igår, men bara av huset bredvid mitt... Jag tänker på hur det hade varit om jag hade haft ett fast jobb och tagit ledigt för att vara hemma... *suckar högt*

Jobbade igår också. Det var roligt. Jag fick chansen att stå ganska mycket i kassan vilket var bra, nu känner jag mig lite tryggare i det. Jag ska jobba idag också, fast inte till lika sent.
Jag nådde mitt mål med plugg och lite till igår också trots att jag jobbade.
Jag hade som mål att läsa 40 sidor i den där urtråkiga boken. Jag klarade inte bara 40 sidor, utan lika många till och boken är nu utläst. Grymt bra för nu hinner jag ge mig på nästa bok vilken jag räknar med att ha läst ut på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback