.träningskort.

Okej, det var inte så smart att säga upp träningskortet... det inser jag nu...
Jag har ju gått och blivit tjock igen.. har helt enkelt inte tillräckligt mycket diciplin för att klara av att träna utan träningskort. Tyvärr är alla träningskort så dyra, och just nu har jag inga pengar på sparkontot heller att nalla av då de gick till den gigantiska räkningen till akassan och det lilla jag hinner jobba och tjäna nu lär ju gå åt till julklappar.
Nästa gång jag skaffar träningskort tror jag dock att det får bli på stockholm stads gym och träningshallar. Sats är bra, men dyrare än vad en student klarar av.. iallafall dyrare än vad jag tycker det är värt eftersom det är begränsade tider.
Nog snackat, jag måste träna nått... får nog bli yoga idag.....
image18

Kommentarer
Postat av: Annoula

Livsfarligt att säga upp träningskort, men du kan ju alltid springa!

Postat av: Erika

Vet vad du menar...men har inte skolan, vilken du nu än går på, något träningsställe, eller åtminstonde bra rabatter då?

2007-12-03 @ 12:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback