.uppdatering.

Okej, jag erkänner. Jag är inte alltid så bra på att uppdatera min blogg.
MEN jag har heller inget företag och driver inte någon verksamhet med en hemsida. Om man har en hemsida som innehåller information som är viktig får man banne mig se till att hålla den uppdaterad!
Idag tog jag migv en uppfriskande promenad till biblioteket för att lämna tillbaka en ljudbok och låna en annan. Sökte på google och fick fram öppettider. Biblioteket öppnar kl 10. Okej, va bra. Då går jag så jag är där strax efter 10.
10.26 knallade jag in i byggnaden, men till min stora förvåning är biblioteket stängt och öppnar inte förrän kl 12.
Jahapp, då var det bara att vända hem igen och så får vi se om jag orkar ta mig dit igen senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback