.virrigt.

Idag har jag varit på en föreläsning. Hon som hade föreläsningen har haft andra föreläsningar också som jag varit på. Hon har mycket bra saker att säga, men hon är så ostrukturerad att jag får spader! Hon har ingen aning om vad som kommer efter nästa bild i PP-presentationen och ibland får jag känslan av att hon inte vet själv varför hon föreläser. Hon är lite för virrig, det är min åsikt...

Jag har nu i timmar försökt strukturera upp den virriga föreläsningen i mitt huvud och i mina anteckningar. Jag tycker att föreläsaren påminner om Pettson.
image3
Pettson har i och för sig sin charm, som jag inte anser att föreläsaren hade, men vem vet... de kanske är kusiner?

Kommentarer
Postat av: fiorella

Diggar din blogg starkt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback