.handväskan.

Idag har jag konstaterat att jag måste köpa mig en ny handväska. Och jag måste skaffa mig en handväska som man kan diagonalt över axeln. Idag har jag släpat på min nuvarande väska som var urtung och jag har ont i nästan hela kroppen. Känner mig helt sned i ryggen, och min högra axel den ska vi inte ens prata om! Man har bara en kropp, jag måste bli mer rädd om den än vad jag är idag.

Var till H och fikade idag. H är den mest fikagalna kompis jag känner, men idag var hon så duktig!
Hon bjöd på fruktsallad, det var jättegott och såå mycket bättre än en så kallad traditionell fika.
Det var dessutom supertrevligt, men vi träffas alldeles för sällan så tiden och orden räcker inte till. Tur att det bara är hon å jag som ses... haha.

Imorgon väntar en heldag med hemstudier! Jag måste åka och köpa en bok, men förutom det så ska morgondagen enbart innehålla plugg! Nu vill jag beta av det mesta och känna mig mer eller mindre klar sen... det skulle vara så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback