.klar.

Jag undrar om jag är klar med min uppgift nu?
Jag är inte helt säker. Över lag så är jag nöjd med arbetet, men det finns ju alltid nått man kan fixa, eller?

Hade en mycket trevlig dag igår med middag tillsammans med vänner. Det måste vi göra om. =)
Och på tal om mat, nu blev jag hungrig. Kanske dags att ta sig an någon slags lunch?

På torsdag bär det av till dalarna. Det ska bli så roligt! Min bästa vän sen barndommen ska gifa sig på lördag, och jag är så glad för hennes skull!
Ska bli kul att få komma hem och träffa familjen också. Pappsen med tjej åker dock hit till Stockholm på lördagen. De ska bo här i lägenheten till och med. Trist att åka om varandra, men jag hinner ändå träffa dem på torsdag och fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback