.kontroll.

I min egen lilla värld trodde jag att jag hade läget under kontroll. Att portfolion som snart ska lämnas in var i stort sett klar. Men idag insåg jag att så var INTE fallet.
Asjobbigt!
I halv panik smsade jag till E och skrev lite upprört till M...
Efter samtalen tänkte jag att det var bara att sätta igång då. Å det har jag gjort, och snabbt inser jag att de där ca 4 sidorna jag hade kvar att skriva var alldeles för lätta att fylla. Jag har inte skrivit allt än, men sidorna försvinner fort..

Nu börjar jag dock känna mig lite lugnare igen. Det här hinner jag fixa, om inget annat dyker upp vill säga.
Imorgon har vi dock litteraturseminarium. Det bästa vore att vara förberedd med lite frågor på litteraturen, men de får nog komma spontant imorgon... Nu vill jag få ner alla mina tankar i portfolion så att jag kan börja redigera den sen. Mitt mål är att lämna in den på onsdag...

Kommentarer
Postat av: Kicki Levin

Hej
Stressa inte ihjäl dig nu gumman,men jag tror att du har läget under kontroll nu.
Sköt om dig
Kram kicki
Kanske syns till helgen

2007-09-20 @ 18:23:01
Postat av: Kicki Levin

Hej
Stressa inte ihjäl dig nu gumman,men jag tror att du har läget under kontroll nu.
Sköt om dig
Kram kicki
Kanske syns till helgen

2007-09-20 @ 18:23:19
Postat av: Mary

Vännen! Se så lätt det var, du om någon kommer att få ihop den här portfolion :).
Syns i morgon!
Puss o kram

2007-09-20 @ 19:17:51
Postat av: emily

va lungnande det känns! you will fix the biff, prima! annat är det med mig.. haha...

2007-09-20 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback