.ny dag.

Idag är jag inte irriterad längre. Nu har jag en ny dag framför mig.
Har precis kommit hem från morgonpromenaden och väntar nu på att frukostäggen ska koka.
Känner mig lite stressad över skolarbetet, men idag ska vi träffas så då kanske man kan reda ut ett och annat frågetecken... Funderade en del på skolarbetet när jag tog min promenad också, och jag tror att en del av det jag kört fast på bara inte har fått tid att sjunka in. Ibland behöver man lite tid...

N jobbar sent idag. Eller sent och sent, men till 19 iallafall... Det betyder att jag måste börja med tvätten själv...*suck* Ska bli skönt när vi väl flyttar och har tvättmaskin i lägenheten så man slipper boka upp sig sig på det här sättet. Jag tycker det är så tråkigt att ha tvättstugan...

Nu kokar mina ägg. Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback