.dålig sömn.

Först ska jag börja med att säga att jag tog mig faktiskt ett bad, om än ett ganska kort... Jag sa ju att jag blir rastlös... Efter badet kände jag att jag hade lite nya krafter och tog hand om tvätten och strök den, och det känns skönt nu... för det finns annat som behövs göras....


Prinsen min var ute på middag med jobbet igår. Jag ringde nångång vid 22 tiden, men det var så stojjigt att jag inte hörde ett ord knappt, men räknade nog med att han skulle vara hemma vid midnatt iallafall. Vid ett vaknade jag och då hade han inte kommit hem än, och jag började bli ordentligt orolig. Inte svarade han i telefonen heller och jag misstänkte starkt att han somnat på nattbussen på väg till södertälje eller nått. Till slut svarade han iallafall och de var på Eken, men skulle dra sig precis och jag såg fram emot att han skulle komma hem och sa att han kunde ta taxi iallafall, för att jag vet att han kommer somna på bussen annars. Vid 05 hör jag hur han kommer hem. Vid 05. Han ska ju gå upp vid 07. De hade inte gått hem från Eken, de hade gått vidare men så mycket mer än det vet jag inte... Jag hoppas på att få några svar ikväll när vi ses igen... Iallafall så har jag inte sovit så bra inatt på grund av detta.

Idag har jag hemstudier, och det känns skönt. Jag har redan läst en hel del innan frukost. Nu när frukosten är intagen ska jag strax återvända till böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback