.ovan.

Jag märker att jag är så ovan att plugga nu. Måndag till onsdag gick jag bara halvdag, men har ändå lyckats däcka i soffan här hemma alla de dagarna. Såå trött! Idag har jag haft heldag, och slutade klockan 15. Jag är så trött nu att jag nästan avlider, men jag måååste försöka hålla mig vaken ett par timmar till... Men jag får kämpa det känner jag.
Kanske ska man ta ett bad eller nått? Det skulle vara skönt. Bara det att jag blir så rastlös när jag badar.
Tvätten ligger dessutom här och väntar på att bli struken. Ska jag verkligen göra det idag? Hur länge kan man skjuta på det egentligen? Det är tvätt från både förra veckan och denna vecka.. Oerhört tomt i garderoben, men imorgon har jag hemstudier, då kanske strykning kan vara något att varva studierna med?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha tackar tackar!

Jag hoppas du tog dig ett välförtjänt bad och struntade i tvätten. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback