.semester.

Då var man hemma igen efter en veckas semester på västkusten. Det var i princip den lediga tid jag fick den här sommaren och den var behövlig! Min dator är dessutom tillbaka efter servicen. Hämtade den idag före lunchen när jag ändå var norr om stan och lämnade tillbaka nycklarna till stugan vi bott i.

I lördags var vi på Tessans och Pärs bröllop också. Fantastiskt vackert, och himla kul fest. Vad annat kan det bli??

Imorgon har jag min sista lediga dag innan skolan drar igång igen på måndag....Idag har jag fixat lite småsaker som ansökan av csn-lån, beställning av böcker med mera.... Dyrt att vara student, och servicen av datorn gick på 2500 kr, så nu blir det väl ännu en fattig månad. Jag som sett fram emot den här löningen hela sommaren, och inbillat mig att jag kanske till och med kan köpa mig lite kläder... De planerna får jag nog lägga på hyllan.

Här är iallafall några bilder från vår semester. Vi hade inte nån tur med vädret direkt, men det var skönt att bara vara ledig...

Här är en bild tagen från altanen. Det ni er är havet, Getterön och Varbergs fästning.



Hittar ingen bra bild på självaste huset, men här är den ascoola gäststugan iallafall.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt ni måste ha haft det,trodde det hade hänt dig något allvarligt.När det inte kom några inlägg på bloggen.Mamma

2008-08-18 @ 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback