.skolstart.

Så var det skolstart imorgon.... Jag insåg nu när jag packade min väska att det finns en hel del jag behöver inför hösten. Jag trodde att jag hade en del kollegieblock och sånt hemma, men de var fulla allihop så det måste jag fixa..
Eftersom jag fortfarande inte fått varken välkomstbrev eller nått från skolan så vet jag inte hur lång morgondagen blir, vilket jag tycker är kasst. Beroende på vilken grupp jag hamnar i slutar 12 eller 16. Det är rätt stor skillnad, och det vore ju trevligt att veta innan. Universitetet ligger som sagt inte på topp....
Fick idag veta att en kompis till mig ska börja på Itrim. Jag hoppas verkligen att det går bra för henne, det förtjänar hon! Men hon är en kämpe, så jag är egentligen inte orolig... önskar att jag kunde göra samma sak samtidigt som henne nu.... Men men, sånt är livet... man kan inte få allt man vill...

Jag och prinsen min har precis ätit våfflor och smällt ett till avsnitt av Heroes, som vi är helt tagna av. Sjukt bra serie!

Kommentarer
Postat av: Becca

Säger ju att Heroes är grymt bra :-D Vi har väntat i år och dar på att den nya säsongen ska komma.. nästan så man måse se om allt eftersom det var så länge sen. Men slutet av september så ¤längtar¤

2008-08-24 @ 19:54:39
Postat av: Anonym

Hej, jag har läst din blogg ett tag och har för mig att du går lärarhögskola, stämmer det? Vad är det för lärare du ska bli? Funderar själv på å söka till lärarutbildning, men skulle vilja veta lite om det av någon som går där.. :)

Postat av: carro

Ha så trevligt på SU i morgon :)

2008-08-24 @ 21:52:03
URL: http://carroooo.blogg.se/
Postat av: carro

Jaha, trodde du skulle hänga ute på SU :P

2008-08-25 @ 07:48:45
URL: http://carroooo.blogg.se/
Postat av: carro

Jaha, trodde du skulle hänga ute på SU :P

2008-08-25 @ 07:49:11
URL: http://carroooo.blogg.se/
Postat av: carro

jaha, jag som trodde att du skulle hänga ute på SU :)

2008-08-25 @ 07:50:12
URL: http://carroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback