.balckhallen.

Förmiddagen har spenderats i balckhallen på Lärarhögskolan. Cool hall alltså, den ligger under jord, och man har behållt en bergvägg. Balckhallen är en idrottshall, 10 meter under marken. Ascoolt. Där har vi i klassen idag gjort en massa övningar. Klapplekar, dansat polka, letat föremål på golvet med förbunda ögon och så vidare. En jättekul dag!

Jag, P och M slängde därefter i oss en varsin macka och drog iväg till Farsta. Jag hade lovat P att visa henne vad vi gjort under livräddningen och vad hon ska göra, sedan har vi tränat lite. Känner mig nyttig. Nu ska jag snart veva ihop något till middag. Vad vet jag inte riktigt än, något lättlagat bara. =) Det lutar åt klyftpotatis.... Mmm.. jag är riktigt hungrig nu...


Kommentarer
Postat av: carro

Simma är ju riktigt skoj. Själv blev det gymmet och sen yoga. Skönt det med. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback