.datorrysaren.

Ja, idag satte jag mig då i bilen och körde iväg den där datorn jag äger till datorservice igen. De skulle titta på den igen och höra av sig så snart de kunde. Jag känner mig väldigt begränsad utan den, särskilt nu när vi har en del inlämningar att skriva med skolan. Jag har suttit nu i nästan två timmar och klurat på en inlämning om ledarskap. Har skrivit en hel del, men nu måste det knytas till litteratur också. Viktigt, viktigt!
Jag börjar bli hungrig och ska nog försöka åtgärda det snarast. Idag kom två roliga saker med posten, hur ofta händer det? Dels var det en inbjudan till bröllop i februari (det var ganska väntat, men inbjudan var fiiin), och så var det ett syskonkort på mina två yngsta guldklipmar till syskon. Kärlek! 


Kommentarer
Postat av: carro

Hoppas du får tillbaka din dator snart igen, och att den är helt lagad denna gång. Ses i morrn!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback