.jullov.

Idag började mitt så kallade jullov. Jag skulle inte vilja kalla det för jullov. Det är typ allt annat än lov. Tre arbeten ska skrivas och lämnas in i stort sett direkt vi börjar i januari. Två enskilda och ett grupparbete. Lätt att få till ett grupparbete den tiden... Folk reser bort hit och dit, inklusive jag själv.... Men men, tur att Google docs finns. Iallafall så sitter jag nu här och filar på typ alla tre arbetena samtidigt. Undrar om det är så smart, men jag känner mig stressad!!

Ikväll är det glögg hemma hos H&J. Ska bli mys. Imorgon blir det lite glögg här hemma för några av klasskamraterna...

Kommentarer
Postat av: KL

Hej hoppas att flytten går bra för er,de verkar som ni kommit i lite ordning i alla fall..Ja inte kul att du hade så mycket som skulle in efter jullovet.jajaja de fixar du säkert men förstår om de känns stressig för dig.Hoppas du inte ska jobba allt för mycket kram kram kicki

Postat av: Helena

Låter trevligt med glögg hos vännerna.Själv har jag inte tid med det just nu.Men hoppas påen lugn glöggkväll dan före dopparedan.Kram

2008-12-17 @ 19:18:41
URL: http://tussemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback