.längtan.

Igår var jag och älsklingen iväg till Sickla och kollade på dator till mig. Dessvärre hittade vi inget att slå till på, men nu har vi kikat lite iallafall. Kanske ska man försöka  vänta till mellandagarna och hoppas på rea? Jag vet inte, eller om man hittar någon bra att beställa på nätet kanske. Vi får se, vissa saker behöver mogna en stund.

Idag pallrade jag mig iväg till gymmet för första gången på över en månad. Det kändes bra faktiskt, få se om man kan komma igång igen nu. Det är ju nödvändigt, men tiden är så liten. Så mycket inlämningar och annat i den här kursen plus flytt och jul med allt vad det för med sig. Ska alldeles strax skicka iväg min examination i ledarskap. Den har varit svår att skriva, jag har verkligen ingen aning om vad de förväntar sig, så jag hoppas den är okej.

Planerna för dagen är att plugga och packa. Nu är det exakt en vecka kvar tills vi får nycklarna och jag önskar att det var idag. Nu är jag ruggigt less på denna väntan... (och allt kaos i packningen). Sen vill jag julpynta också. Såå mysigt. Jag älskar det...Verklien läängtar efter att hänga upp mina stjärnor, men det får vänta.... och när vi ändå är inne på ämnet. Köp Tindras starkvinsglögg. Det måste vara den godaste glöggen jag någonsin druckit!
N jobbar sent idag så jag är ensam heeela dagen och kvällen. Trist, men vad ska man göra? Jag ska packa... Hehe. Det är inte så mycket kvar att packa faktiskt, det är skönt, men vissa saker tar mer plats än man tror i en låda.

Kommentarer
Postat av: KL

LYCKA TILL MED FLYTTEN

kram kram kicki

Postat av: Marie

Yeeesus va ja blev sugen på glögg nu. Å ingen har ja hemma.... Ja får mumsa i mig massa onyttiga pepparkakor istället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback