.närmar sig.

Det är mycket som närmar sig nu. Om exakt två veckor är det julafton. Bara det!
Men det som närmar sig mest är flytten, imorgon får vi nycklarna och jag å prinsen kommmer inte kunna hållas från att börja med lite grejer.... Å, det är så spännande nu!

Idag har vi åter igen varit i balckhallen i skolan och haft idrott kan man nästan säga. Jag önskar att jag hade haft A-L som gympalärare när jag var liten. Massa roliga grejer har vi gjort, saker jag aldrig gjort förut. Vi lekte bland annat en massa lekar med fallskärm. Jätteskoj!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad roligt för er att ni kan börja med flytten.Hoppas ni hinner komma iordning någe sånär till jul.Kram

2008-12-10 @ 14:14:25
Postat av: carro

Det var verkligen ruskigt roligt!! Synd att vi inte har haft mer sånt under utbildningenstid...

Postat av: Sandra

Lycka till med flytten!!!

2008-12-11 @ 21:13:53
URL: http://sandrasnyaliv.blogg.se/
Postat av: marie

Lycka till med flytten nu!

kram kram

2008-12-13 @ 08:13:20
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback