.trög packning.

Det går trögt med packningen nu alltså.... Idag har jag inte fått nån packning gjord. Vet inte varför. Orkar bara inte riktigt börja tror jag... men för min egen skull borde jag. Jag borde ta tag i badrummet till exempel....

Ikväll är det iallafall lite desperata husfruar på tv, alltid nått att se fram emot. Tänk er Bree, hon hade aldrig haft stökigt fast hon flyttar. Hon skulle heller aldrig tycka att det var jobbigt att ta tag i, och samtidigt skulle hon laga en utsökt tre rätters middag med en ovanlig dessert. Jag borde vara lite mer Bree....


Kommentarer
Postat av: marie

Ja just ni flyttar i helgen ju. Va roligt jag såg bilderna -så fint! Ser fram emot en inbjudan sen :). kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback