.alla hjärtans dag.

Idag är det alla hjärtans dag. En kommersiell dag i alla bemärkelser. Visst är det gulligt att kanske få en en blomma eller så, men min sambo får gärna köpa blommor andra dagar också. Jag hade inte planerat något speciellt idag, förutom att middagen kanske inte blir nån vanlig torsdagsmiddag... men mer än så avslöjar jag inte nu...

image226image227image228

Jag har sedan jag kom hem från min basgruppsdag suttit med datorn i knäet och skrivit på min examination, och börjar få ihop lite grann, men vet inte om jag är på rätt väg.... jag hoppas ju det, men den där magkänslan jag brukar ha finns inte...  Måste fortsätta skriva nu, men det går långsamt tyvärr...
image229

Jag börjar också bli hungrig då ingen lunch intagits ännu.... Men sånt tar ju tid att fixa, dyrbar tid för stressade lilla mig....

Kommentarer
Postat av: Helena

Man både tänker och jobbar bättre om man inte är hungrig.Lågt blodsocker gör att du får svårt att koncentrera dig.Så ät lite och fortsätt att plugga sedan.Kram Mamma

Postat av: Kicki i skogen

Hej
OCH EN STOR KRAM TILL DIG PÅ ALLA HJÄRTANS DAG
Kram Kicki Jonna hälsar också en kram till dig

2008-02-14 @ 17:20:39
URL: http://livetstillfalligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback