.badkarsdjungel.

Vad svårt det är det här med badkar...
Jag önskar mig ett snyggt, modernt badkar, gärna med bubbel, men inte nödvändigtvis till ett lagom stort pris...
Jag har letat runt på nätet och hittat en del, men vad ska man tänka på och vad ska man välja?
Om man skaffar ett badkar med bubbel, hur fungerar det... Hur kopplar man in det?
Är det nån av er där ute som kan mycket om badkar så tipsa mig gärna om vad jag ska tänka på när jag letar, förutom det mest uppenbara som storlek =)

image177

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit vad mycket du skrivit! :) Kul att läsa..
irriterande när man stöter på såna egoistiska idioter på t-banan/bussen!!
Hehe, jag tog bussen till skolan och sen blev jag hämtad när jag slutade, så jag slapp promenera alls idag. :) Får bli motionerande imorgon dag istället.
Ha så kul ikväll (och såklart resten av helgen). Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback