.en aning irriterad.

Jag är en aning irriterad, och det med all rätt faktiskt.
Igår kväll tog min kära sambo några mackor till middag eller vad man ska säga.....
Imorse när jag vaknade stod smöret på bänken och brödet låg med påsen vidöppen... Du kära frukost!
Det här är inte första gången.... Och jag sa till och med till honom igår kväll att glöm inte att ställa undan smöret och sånt för jag vill ha det till frukosten...Men nej....
Så nån frukost blev det inte idag... Å det känns i magen. Klockan är strax efter 9 och jag är redan hungrig.
image197

Kommentarer
Postat av: Carro

Ajdå! Du får äta frukost i skolan, eller något.. så du orkar med dagen :) Själv har jag precis varit och tränat så jag tänkte äta lite nu ja :) Ha en bra dag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback