.fet ångest.

Jag har sjukt fet ångest just nu! Examinationen kom på mail igår kväll, och jag har inte en chans att göra nått på hela helgen. Jag är superstressad och tycker dessutom att uppgiften känns svår, svår att greppa. Vad ska jag göra??

image206



Ikväll är det kryssning som gäller, men hur ska jag kunna slappna av och ha roligt när allt det här hänger över mig?? Jag får försöka men det kommer inte bli lätt.... jag har ju dessutom för länge sedan tackat ja till jobb den 19 och den 20e.... den 20e ska den här examinationen lämnas in.... Åh, jag vill inte...
Nu måste jag dra iväg för att träna, gå på systemet åt sambon och fixa nån blomma att ha i håret. Vi ska nämnligen ha en blomma i håret ikväll på kryssningen eftersom vi blir så många, så vi ska se vilka som är med i vår grupp....

Och, ja... jag köpte en ny ögonskugga igår, sassy eyedust. Vad tycker ni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback