.filmer.

Det blev två filmer den här helgen. Igår såg vi Atonement och ikväll såg vi på The Kingdom.
Två bra filmer, fast på väldigt olika sätt....
image181

image182

Imorgon väntar en lång läsdag... Jag ser inte fram emot den. Jag måste ta mig iväg och träna också. Det ser jag fram emot mer om jag ska vara ärlig, iallafall om jag måste välja.... haha...
För övrigt tror jag att det blir en tuff vecka med både skola och jobb. På lördag är det kryssningsdax dessutom. Undrar hur det ska gå, sjösjuka lilla jag...
image183

Kommentarer
Postat av: anna

tack så jättemycket för den söta kommentaren! gjorde mig glad! kram!

Postat av: Sandra

Vi verkar ha mycket gemensamt du och jag, haha jag blir också sjösjuk på båtar! Ett tips är att ta postafen innan, och sen ta med dig Calma åksjuketuggummin som man tar om mna känner av ngt. :)

Japp, visst är det kuuul med spel! Får ordna en spelkväll snart tycker jag. kramis

2008-02-04 @ 10:54:50
URL: http://sandrakocmut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback