.glasbetong.

Badrummet är forfarande ett olöst mysterium.... Ska vi ha duschvägg, badkar eller en snygg glasbetongvägg?

Idag har vi återigen varit på fredells och kikat runt och just nu lutar det åt att vi själva bygger en glasbetongvägg som duschavdelning. Det är snyggt, kostar inte skjortan och verkar inte vara alltför svårt... Jag tror nog till och med att det är något som jag och min kära sambo kan göra själva.

Badkar är ju också trevligt, men det kostar betydligt mer, och vi kan inte riktigt välja och vraka som vi vill då vi måste anpassa oss efter ritningen... Det är dessutom svårt att avgöra var avloppet kommer osv.
Tur är väl att det inte är någon panik att fixa detta, men det är ändå skönt att ha det klart i huvudet... =)

image178
Middagen står på spisen, idag blir det lax med chili och cashewnötter med quinoa till.... .Mmm... det doftar underbart!

Kommentarer
Postat av: Kicki i skogen

ja detta såg ju snyggt ut tycker jag, och ja tror att man tröttnar på badkar, om ni får barn sen får ni göra som vi gjprde när jonna var liten, vi köpte en stor balja,och de funkade bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback