.hungrig.

Jag är hungrig. Äggen kokar. Ska göra en god äggmacka av det... Egentligen älskar jag att ha både tomat, gurka och avokado på mackan också, men tror att jag får nöja mig med tomat idag.. det är lite tomt i kylskåpet.

För övrigt så kämpar jag med avloppet handfatet i badrummet.... Vattnet har runnit undan så sakta den senaste tiden... Jag har hällt i propplösare, men jag är inne på andra omgången nu idag. Hoppas att det ger sig annars vet jag inte hur jag ska göra....
image217

Idag har jag haft både föreläsning och seminarium, så det känns lite bättre idag.... men ändå inte.... Om jag får godkänt på den här kursen så kommer jag jubla högt! Det lovar jag... för just nu är jag inte så säker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback