.migrän.

Började den nya kursen idag på förmiddagen och jag måste säga att än så länge är jag positiv.
Under seminariet kände jag dock hur migränen kom smygande, och halsen hade jag ju redan ont i.
Satt under hela seminariet, som tack och lov bara var drygt 1 timme och längtade hem till mina eeaze tabletter.
Mådde pyton under tunnelbane och bussfärden hem. Det första jag gjorde när jag kom hem var att trycka i mig två tabletter och ner i bingen. Efter att ha sovit i drygt 3 timmar vaknade jag, och migränen var tack och lov borta...
Jag har förlorat dyrbar studietid, men det var det värt.
Börjar känna mig hungrig också, har ju bara ätit lite frukost idag, men mådde så illa av migränen när jag kom hem att lunch inte var att tänka på.
image250


Idag är det också en specifik telefonförsäljare som ringt och sökt min kära sambo. Jag är så fruktansvärt trött på dem. De har ringt i stort sett varje dag i flera veckors tid, och jag säger samma sak varje dag, att han arbetar och kommer hem ikväll och de säger att de ska återkomma då.... men det gör de ju aldrig! Och på grund av sekretess kan de inte ta ärendet med mig.... med det är mig de ringer och terroriserar. Om de bara kan ringa på kvällstid som de säger att de ska, så de kan sluta ringa sen.
image251

Kommentarer
Postat av: Emma N - nordstromemma.blogg.se

Hoppas din huvudvärk släpper ! :-/

Postat av: Junitjej

Du har fortfarande chans att vara med på min tävling, om du inte redan är med. Kl. 20.00 ikväll drar jag en lycklig vinnare:
http://junitjej.blogg.se/1203203559_myspaket_frn_t4use.html

2008-02-21 @ 16:50:44
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Caroline

Fy vad jobbigt med migrän :/

2008-02-21 @ 16:51:10
URL: http://caroolineee.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej gumman! Ni ska anmäla er till Nix.se för att slippa alla dessa telefonförsäljare.Det fungerar
jag lovar,men det kanske tar tre veckor innan det fungerar fullt ut.Kram mamma

2008-02-21 @ 17:48:41
URL: http://tussemannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback