.min prins.

Jag har en prins.... den finaste prinsen som finns....
Jag överraskade honom med trerätters middag idag.... efterrätten har vi dock inte börjat på än, den ska vi ta till teet lite senare... Ska bli mys, som vanligt...
Men min prins, han kom hem nyklippt och med blommor till mig. Jag blev jätteglad för det, för det trodde jag inte jag skulle få eftersom han inte är så mycket för alla hjärtans dag. Så fick jag ett par snygga trosor också.
Jag hade köpt ett par duntofflor till honom som han fick, som matchar mina duntofflor som jag äntligen investerat i.
image232

image233

image234

Prinsen, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Å vad mycket fina presenter du fått, snygga trosor,
Kram Kicki

Postat av: marie

det var väl snällt av honom men jag förstår ändå inte denna dag :)!
Fina blommor!

Kram kram

2008-02-14 @ 20:44:29
URL: http://mkohler.blogg.se
Postat av: carro

Tjusiga blommor. :) Kramis

2008-02-15 @ 11:06:21
URL: http://carroooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback