.polisen & semlor.

Jag glömde berätta att jag träffade farbror polisen igår.... Det är ju en stor händelse, det måste man ju blogga om.
Gårdagen var som bekannt en aning stressig, och jag hade flera ärenden, därav tog jag bilen. Jag var till Ica och lämnade returer till H&M, sedan till globen för att köpa hårgele till min kära sambo för att sedan åka vidare till träningen... Det var då jag mötte honom...polisen alltså.... men det var väldigt odramatiskt, men naturligtvis blev jag nervös ändå. Jag vet inte vad det är, jag kör aldrig full, aldrig dagen efter, kör aldrig för fort eller så, men ändå blir jag jättenervös av poliser... hahaha... Jag fick visa mitt körkort, blåsa i apparaten som naturligtvis visade negativt, och sedan frågade han om det var min bil... Det är det ju inte, det är ju sambons så det sa jag... Han kollade skattemärket, tror jag... jag antar det iallafall, sedan sa han att allt såg bra ut och att jag kunde köra vidare. Tack sa jag och åkte till träningen!
image191

Idag har jag varit sjukt duktig på gymmet och tur är väl det för hem kommer N med semlor... så det blir ju till att synda lite senare...Tydligen så är det Fettisdagen idag, det hade jag totalt missat... haha....
Nej, nu måste jag ta hand om disken och fixa en matlåda tills imorgon.
image193


Kommentarer
Postat av: Lou

Jag vet, det är så stressigt nu. Varsågod, det är kul att sprida glädje :)

Postat av: Kicki i skogen

hahaah ja då ligger de i släkten för din farbror bo är lika dan, han blir också nervös av polisen haha måste vara någon gen.Ja jag var till en av mina kusiner och åt semla idag och de var gött.Ja vad bra att du unnade dig en godbit, som jag sagt så blir de tråkigt annars.
Kram Kram Kicki

2008-02-05 @ 22:27:01
URL: http://livetstillfalligheter.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha, det påminner mig om när min syrra precis hade tagit körkort. Hon blev stoppad och var så nervös att testet visade positivt.. DÅ höll hon ju på att dö, och polisen sa att de kunde ge utslag ibland för nervositet!!? Så hon fick blåsa igen, och det va lugnt.

Ååh så gott med semlor.. men det va du värd, som tränar så flitigt! Jag skippade semlorna jag, eftersom jag inte gymmar. :P

2008-02-05 @ 22:34:41
URL: http://sandrakocmut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback