.skrivare.

Nu har jag suttit ett tag och försökt att läsa diverse artiklar på datorn, men man tappar intresset snabbt, och det är svårt att koncentrera sig... den största nackdelen är att man inte kan markera något heller, som jag gör i mina böcker.. Haha, ni ska se hur böckerna ser ut, det sticker ut lappar överallt... =)
Men, vad skönt det skulle vara att ha en skrivare, då är ju många problem lösta...
Jag ska nog önska mig en skrivare när jag fyller år... det är inte förrän i april, men ändå...
image180

Kommentarer
Postat av: sandra

Åh tack så mycket! Vad glad jag blir :D

Postat av: Carro

Ja, en skrivare underlättar. Jag har ingen här hemma heller, tyckte inte att den skulle få någon bra plats, hehe. :) Hoppas du hade kul i fredags, hihi.. Kramisar

2008-02-03 @ 18:20:17
URL: http://carroooo.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha, vad skönt att höra att jag inte är ensam! Är också beroende av Äntligen morgon med Adam och Gry. :) Hoppas du hade kul i fredags? Kramis

2008-02-03 @ 20:14:14
URL: http://sandrakocmut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback