.snälla.

Vad ni är snälla alla mina vänner, som uppmanar mig att ha kul på resan och att lämna boken hemma...
Men, jag tror att boken får åka med i väskan iallafall... Den väger inte så mycket, och ifall det blir nån ledig minut över så behöver jag verkligen läsa... Blir det ingen tid över, så får det väl vara... Jag är för stressad för att känna att jag har ro att lämna den hemma iallafall....
image188


Nu har jag precis ätit frukost, och det är dags att borsta tänderna och fortsätta läsa pdf:erna, sen är det föreläsning som gäller i eftermiddag... och så ska jag packa min träningsväska och åka till gymmet efter den hade jag tänkt. Har träningsvärk i mage och lår efter spinning/core passet igår...
image189


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken av kurserna är det du ska läsa?? :O

Postat av: Carro

Aha... Va roligt! Den hade jag som andrahandsval men nu har jag ångrat mig och vill ha den istället. Så jag sitter och ringer runt som en tok för att se om det är möjligt att få byta. :)

2008-02-05 @ 09:39:42
URL: http://carroooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback