.trött och inlämnad.

Idag har jag lämnat in min examination. Skönt att bli av med den, men ändå lite ångest.... har jag gjort rätt??

Nu är jag trött, jobbade igår kväll, har jobbat ikväll, ska jobba imorgon kväll och på lördag. Bra med pengar, men jag känner mig lite sliten... På torsdag börjar den nya kursen också... Undrar vad det är? Inget att se fram emot har jag fått för mig.... Ska låna böcker av
M iallafall... ska möta henne 12.15 på torsdag. Konstigt är det, men mitt seminarium slutar 12.15.  Jag har inte varit med om det tidigare, men det blir nog bra.

image246

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad skönt.. jag har skrivit klart min nu!
Mitt seminarium slutar också 12.15. :) Och en skrivuppgift till på fredag för min grupp finns redan på moodle.. no time to rest! :S

Postat av: Kicki i skogen

ja fy att du känner dig så sliten, ja och jobba mycket ska du också ja hoppas du håller hela vägen, folk har blivit utbrända för mindre.Sköt om dig och hoppas att du snart blir pigg igen
Kram Kicki

2008-02-19 @ 21:23:10
URL: http://livetstillfalligheter.blogspot.com
Postat av: carro

Skönt att ha det överstökat. Nu får vi ta tag i nästa kurs, snark!! Ha det så bra. Kram kram

2008-02-19 @ 22:02:13
URL: http://carroooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback