.uppmuntrad.

Nu är jag lite uppmuntrad igen. Vi tog oss en liten tur och hälsade på vänner som köpt radhus. De är i fullgång med att fixa och dona så vi köpte kaffe och mazariner som vi tog med dit och överraskade. Jättefint var det verkligen! Helt nyproducerat också...  En trea, men ett sovrum var stort så de var i fullgång med att dela på det, för att det ska bli två mindre rum. Inte utan att man blir lite avis faktiskt. Mysigt med kamin och uteplats. Det kommer jag verkligen sakna när vi flyttar, även om jag längtar till flytten. Uteplats. Att kunna grilla när man vill, sitta ute och äta frukost på sommaren och så vidare... Det uppskattar jag verkligen idag!
image238

Disken är omhändertagen nu, så nu ska jag försöka skriva på min examination... jag har aldrig varit med om att det har gått så här trögt. Inlämning på onsdag, och jag ska jobba tisdag och onsdag, vilket betyder att jag borde varit klar för länge sedan. Hua!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha trögt? jag tycker snarare att du är klar tidigt!! :) GrattiS! Själv har jag allt kvar.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback