.västmaffian.

När jag idag klev av bussen på väg hem från träningen mötte jag dem. Västmaffian, reflexvästmaffian om jag ska vara helt ärlig. På gångvägen utanför mitt hus kom de stormande, de små liven. Ögonen lyste på dem och det värmde i hela kroppen. Jag insåg varför jag läser till lärare, och kom hem med en stor potion motivation att ta tag i min examination.
image220

Jag har jobbat på den nu ett tag, men nu är jag hungrig och måste fixa nått att äta innan jag fortsätter. Kommer inte riktigt på hur jag ska formulera mig, så jag får fundera på det över lunchen. Det är en svår examination i denna kursen, och det svåraste av allt är att skilja på sakerna, för de väver in i varandra....

Vädret i Stockholm är underbart idag. Det var en fröjd att promenera till och från bussen och sörjer lite att jag inte har tid att gå ut och njuta av solen utan måste sitta inne och skriva. Om vi hade haft våra utemöbler kvar hade jag klätt på mig och satt mig på altanen och skrivit, men möblerna står nedmonterade på vinden, så det blir ett för stort projekt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är..det kommer gå fint!
Själv börjar jag nog inte skriva förrän imorgon eller fredag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback