.x-ningen.

Jag är hemkommen från kryssningen och jag överlevde. Det gick faktiskt mycket bättre än jag trodde.
Buffen var både bra och dålig... massor med frestelser och det blir till att åka till gymmet imorgon igen.
image210

 Mådde dock riktigt illa när det var läggdags, jag vet inte vad det var som gjorde att det slog till då, kanske kan det vara att man låg ner och kände precis allt.... Fick sätta mig upp igen, tända lampan och tugga ett sånt där åksjuketuggummi som för övrigt smakade skit... Men jag tuggade på, tungan bedövades och jag var glad när jag äntligen kunde spotta ut äcklet... Men det fungerade faktiskt och efter det kunde jag somna utan att må som skit.
Det var extremt varmt i hytten också och det var en befrielse att komma ut därifrån imorse när jag vaknat....
image183


Överlag var det en trevlig resa, och jag kan till och med tänka mig att göra om det...

Och för er som undrar.... ja, jag hade med mig en bok från kurslitteraturen men jag läste den aldrig, har inte ens rört den vilket bidrar med en viss stress...

Kommentarer
Postat av: marie

varmt??? jag brukar alltid frysa häcken av mig när jag vaknar *brrr*.
tur för dej att du inte börja läsa på båtn ocå
kram kram

Postat av: carro

Roligt att höra att ni hade en trevlig kryssning. :) Du får läsa lite nu i veckan istället. Du hinner nog ska du se. Kram kram

2008-02-10 @ 21:29:45
URL: http://carroooo.blogg.se
Postat av: Sandra

Hehe ja visst smakar tuggummina skit men de hjälper faktiskt.. du är inte den enda som känner dig stressad och ledsen. Det är samma sak med mg. Det värsta är att jag inte ens har börjat skriva, när jag känner mig så här stressad så liksom låser sig allting och så skiter jag i att göra något överhuvudtaget istället. :( Kramis

2008-02-11 @ 18:01:43
URL: http://sandrakocmut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback