.den lediga dagen.

Min lediga dag blev en dag på jobbet. A-S ringde mig imorse då någon blivit sjuk, och snälla jag ställde så klart upp. Det var faktiskt rätt kul att vara tillbaka, men jag har ganska långa dagar framför mig.... Jag längtar till semestern! Jag och älsklingen ska åka till Varberg och det ska bli såå nice!

M kom in till mig idag på jobbet. Hon trodde att jag köpt min grymma vacuumpåse på hemtex, men den hade jag ju köpt i Länsförsäkringars butik.  De byter dock sitt sortiment ganska ofta, så jag är tveksam till att man kan köpa sånna påsar där nu... men det kan ju vara värt ett försök.

Ikväll är det tvättis som gäller. Jättemycket tvätt denna gången eftersom vi eller framförallt jag varit bortrest ett tag.
Mina naglar ser ut som "hej kom och hjälp mig " efter dagens arbete, så det måste jag nog ta tag i under kvällen också. Jag har ett nytt lack som jag måste testa hur det blir på....  Det betyder att jag måste nog ta tag i saker och ting nu... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback