.dvd.

Idag har jag jobbat och jag trodde inte mina ögon när jag klev in i butiken. Det såg ut som ett totalt bomnedslag. Tanken av att jag skulle vara själv i det kriget de första 2,5 timmarna fick mig nästan att vilja gå hem, men naturligtvis gjorde jag inte det. Jag fick ganska mycket gjort faktiskt. Idag fick jag skjuts hem också, det var bra, då sparade jag 2 klipp på min dyrbara bussremsa. Tjejen jag jobbat med idag bor i Huddinge och hade bil idag, så jag fick åka med henne. Så skönt.

Hemma har jag inte gjort nått alls idag, fast jag har massor med tvätt att ta hand om. Min prins lagade middag idag, om än blodpudding, men jag gillar det.

Imorgon är jag ledig och jag tror att det kan bli en buss eller cykeltur (beroende på väder) till Sickla för att leta efter en ny cykelhjälm. Egentligen har jag inte råd med det heller, men en hjälm måste jag ha. Jag cyklar inte till stan utan en hjälm, så är det bara.


Dvd-spelaren fungerar fortfarande inte och vi börjar ge upp hoppet om den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback