.fotografier.

Jag tror jag glömde berätta att vi hemma hos min faster gick upp på vinden och gick igenom foton å sånt när jag var hemma i dalarna. Det var sjukt roligt, vilken nostalgi! Tog med ett par kort hem, ska hitta på nått kul med dem.... vet inte riktigt vad än. Jag skulle vilja ha en fin fotolåda, som de sålde på Länsförsäkringars butik förut... men tyvärr inte just nu... Kanske kommer de tillbaka.... Annars kanske jag får göra en fin tavelvägg i den nya lägenheten eller nått...

Min kära faster hade också sparat en söt klänning som jag hade när jag var liten och som legat kvar där. Jag tror jag ska rama in den med, och kanske ha den i sovrummet sen när vi flyttat. Vi får se. Här finns inte så mycket väggar att hänga på tyvärr...

Hittade ett så sött kort på min lillebror T, han var verkligen sötast i världen när han var liten. Guldlockig och söt....
Mm.... vi får se vad jag hittar på med korten. Det var också kul att se en del av farfars gamla saker. Min faster har sparat det mesta efter honom där uppe på vinden. Världens mysigaste vind... så är det... Jag tror att jag var där uppe i 3 eller 4 omgångar den kvällen. Hihihi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback