.lacket.

Jag vill bara säga att det nya lacket är ascoolt! Kaxigt och snyggt.

Just nu dricker jag mitt te och har nyss tagit upp den sista tvätten. Jättemycket att stryka, men det får bli en annan kväll...
Städningen här hemma är fortfarande högaktuell, men jag vet inte riktigt när den ska göras bara. Jobbar mycket och långa dagar nu ett tag framöver....

På tal om allt och ingenting har batterierna i min coola kran tagit slut, så nu diskar jag återigen i mörker...
Kostar säkert lika mycket att byta batterier som att köpa en ny... just nu är det inte högsta prioritet, men sen ska jag nog försöka fixa nya batterier... Jag tycker den är så rolig.
 
Nu är mitt te slut och jag ska gå och borsta gaddarna för att sedan hoppa i säng. Om vädret är bra imorgon kanske jag får för mig att cykla till jobbet.... men det är bara om vädret är bra. Jag har ingen lust att cykla i spöregn som det varit idag. Mina regnkläder ligger kvar på jobbet i Djursholm och dit har jag inga nycklar så de får jag tillbaka i augusti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback