.ledig dag.

Idag är jag ledig, och då ska det naturligtvis regna. Inte vad jag hade planerat kan man väl säga. Men, men, inget att tjura över utan bara att hitta på något annat att göra. Jag har passat på att rensa lite i lådor och skåp samt städat ur ugnen ordentligt. Den var inte så smutsig, men det kändes ändå bra att göra det när jag ändå hade tid över. Skulle behöva dammtorka och dammsuga här hemma också, men vi får se hur långt jag hinner. Det tar ett tag att gå igenom lådor och sånt, och ska jag vara ärlig vill jag inte offra alla mina lediga dagar på städning. Ikväll har vi tvättid också.... Så tråkigt men det behövs ju. På fredag åker vi till M&A i Göteborg och grabbarna ska gå på Iron Maiden på lördag.


Har frågat R om hon är sugen på en promenad. Hon var inte hemma nu, men skulle höra av sig senare. Hoppas vädret håller uppe då, det har hållt upp en liten stund nu.

Kommentarer
Postat av: KL

Ja detta eviga städande och tvättande håller med dig,jag har plockat med tvätt och tvättat idag jag också..men dammtussarn får ligga ett tag till..Emil kom hem från Iron Maiden i torsdags..de hade varit kanon sa han kram kram ha så kul i G-borg kör försiktigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback