.ledig.

Idag har jag varit ledig. Ville åka till stranden men fick inget sällskap så jag gick bara upp till parken. Gick hem för en stund sedan då det blev så molnigt. Nu ser det bättre ut igen, men jag ska försöka städa och packa upp lite här hemma så kan jag sitta på altanen på eftermiddagen när solen kommer.
Nästa vecka börjar jag jobba igen.... Bra för pengarnas skull, men trist eftersom det är i butik och det tydligen är nu det riktigt fina vädret ska börja. Min vanliga otur!

Imorgon blir det nya äventyr och på söndag har jag inget planerat direkt. Vi får se vad som händer.... Det visar sig. Om det är fint väder på söndag kanske jag och sambon kan hitta på nått kul.

Kommentarer
Postat av: KL

Hej vad skönt för dig att vara lite ledig..De var kul att träffa dig nu när du var hemma och vad fint du sjöng....Ha de bra nu och sköt om dig kram kram Kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback