.nytta.

Idag är jag ledig och jag ska försöka göra lite nytta här hemma. Städa med andra ord. Kanske inte allt, men en del iallafall för annars vet jag inte när vi ska hinna med det.... 


Jag ska försöka få tag på någon, helst vår kontaktperson på Veidekke och fråga hur det går med allt. Jag tycker det är lite konstigt att vi inte fått någon bekräftelse på våra tillval ännu. Tyvärr är det inte så lätt att få tag på dem.

Nu fick jag dock tag på vår kontaktperson där, och jag fick lite klarhet i situationen.
Kopian på tillvalen borde komma i veckan eller nästa vecka. Allt går bra på bygget och inflyttning är nu tillbaka flyttad preliminärt till vecka 50. Men som sagt, det är preliminärt och kan fortfarande ändras. Tre månader innan inflytt får man det exakta datumet man får tillträde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback